de >> Gästebuch >> Gästebuch

Gästebuch

Neuen Gästebucheintrag erstellen
Name*:
E-Mail*:
Eintrag*:

(Mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder!)

Maximal 5 Einträge auf dieser Seite (Insgesamt 5 Seiten) | Seiten: [1] | [2] | [3] | [4] | [5]

christoph horat schrieb am 25.11.2018 um 18:01 Uhr:
hoi zäme!

obwohl ich dieses mal nicht dabei gewesen bin, habe ich heute mit grossem interesse die fotoalben durchgestöbert. schaaaadddeeeeeeee war ich nicht dabei! für mich ich ist es immer wieder faszinierend, welche erinnerungen mit einem einzigen foto „aktiviert“ werden.

ein herzliches dankeschön an das organisationskomitee! ihr aufwand kann nicht genug geschätzt werden!

herzliche grüsse an alle, christoph horat (stöff)
[ nach oben ]
Ursula schrieb am 25.11.2018 um 07:49 Uhr:
En riese Dank as OK Team für die super Organisation. Isch es tolls Fäscht gsii und so einigi vo de Stäubli/Eugster Klass wider zgseh.
[ nach oben ]
Mauro schrieb am 24.11.2018 um 23:10 Uhr:
Es isch eifach super gsi, mini erwartig isch voll übertroffä worde. Ein Abig isch echli z'churz und viel z'schnäll verbi um mit allne chöne schwätze nach sooo langer Ziit und es sind ja au no jenschti vo de Understufä det gsi. Das hät das ganze no schöner gmacht! Viele herzliche Dank a d'Organisation!
[ nach oben ]
Thomas Burri schrieb am 24.11.2018 um 17:03 Uhr:
Es isch wieder an Hammer-Alass gsi. Zyt isch wie im Flug ume. So cool all die Lüt wieder mal z'gseh. Dankä vielmal für's organisiere. Bliebed gsund bis zum nöchste Mal. :-)
[ nach oben ]
Roland Brauchli schrieb am 23.11.2018 um 10:40 Uhr:
Vielen herzlichen Dank ans OK für die tadellose Organisation mit dem entsprechenden Aufwand und für das feine Essen, ein gelungenes Fest!
Nur schade, dass ich als einziger Lehrer zusammen mit G. Stäheli die Stellung halten musste. Trotzdem ein toller Abend!
[ nach oben ]